Przewijalny Pasek Informacji

<---Info: Chcesz wiedzieć co się gra w Esce? Sprawdź najnowszy muzyczny raport z playlisty Eski! // 7 Edycja FINALNYCH POJEDYNKÓW znów w natarciu! Już teraz wybierajcie swojego muzycznego faworyta! //

wtorek, 4 czerwca 2013

Początek współpracy z NAMUZOWANI.blog.onet.pl

Muzyczny Instytut pragnie zaprezentować WAM PREMIERĘ autorskiej recenzji hitu JUST GIVE ME A REASON, która ukazała się właśnie pod adresem:

http://namuzowani.blog.onet.pl/2013/06/04/pnk-nate-ruess-just-give-me-a-reason/

Tam też kierujcie się aby... dokonać oceny hitu, oraz pracy własnej, którą stworzyłem przy pomocy źródeł internetowych.
Współpraca ta wiąże się z kontynuacją artykułów własnych, które niedawno ukazywały się pod szyldem MUZYCZNY INSTYTUT MYŚLI.
Trzeba próbować czegoś nowego, za co dziękuję Ani autorce tego bloga, która sama zaprosiła mnie do takowego współtworzenia artykułów ;)

ZAPROSZENIA!!!!

2 komentarze:

  1. Dziękuję za miłe słowa. Mam nadzieję, że współpraca będzie układać się jak najpomyślniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już widziałem opis :)a u mnie wciąż trwa przebudowa, stąd ten nowy wygląd, btw który już został zmieniony :) Dzięki za opinie

    OdpowiedzUsuń